Khanom

Hej!
Nu är vi framme i Khanom efter en väldigt lång resa. Khanom är en by på östkusten nära Koh Phanang. Det är otroligt vacker natur och på dagen har vi ca. 40 grader varmt :) Det är mest thailänska turister här på helgerna så idag har vi haft en hel strand för oss själva, väldigt mysigt. Än så länge har vi mest bara varit runt lite i stan, solat och bada och promenerat längs stranden. Just nu sitter vi på en restaurang utomhus, helt underbart! Tacka vet jag värmen :)

Dag 1 På gården vid vårat lilla hus

Kommentarer
Postat av: Ann och Göran

Hej!

Jättekul att höra av er. Ni ser ut att ha det fantastiskt skönt. Var försiktiga så att ni inte bränner er bara.

Vi har varit inne på Thailandhus (hemsidan) och kollat lite. Allt ser väldigt välordnat ut. Imponerande!!

Resan som Albin "vann" var ett aprilskämt. Du hade rätt, Patrik.

Colin har haft feber (de fick tillkalla läkare). Mår bra nu. Penny har fått antibiotika (öroninflammation). Lite otur kan man tycka, men de är vid gott mod, trots allt.

Många kramar till er båda. Ta väl han om er!! - och må väl i ert varma paradis!

2010-04-05 @ 23:56:02
Postat av: Andreas

Hej Patrik & Lavlin



Det är kusinen Andreas som hittat in till Lavlins blogg.



Ni verkar ha det gott i värmen.

Jag är en aningen svartsjuk på Er.



Jag har varit några dagar upp i Gällivare under påsk och ni sitter jag hemma hos Ann & Göran. Flyger hem till Göteborg i morgon.



Hoppas att vi snart kan träffas.



Kram Andreas

2010-04-06 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0