Phi Phi

hejhej!
vi ar fortfarande i Phi Phi men aker vidare imorgon!
Igar var vi och snorklade vi hyrde bara en taxi boat och sa akte vi runt. pa ett stalle var det helt klart vatten och sa otroligt vackert och jatte fina fiskar vi sag maneter ocksa haha men det hande ingen olycka som tur ar ;) det var mycket battre har an i koh phangan! sedan sa akte jag och frida till partybaten och akte rutschkana och hoppade med ett rep rakt ut i vattnet, det var nastan mitt ute i havet. var kul men gud vad nervosa vi var :) idag aker brudarna vidare till filipinerna och vi aker vidare imorgon till Railay Beach blir nog underbart.
ha det sa bra sa lange, pusspuss

Kommentarer
Postat av: ann och Göran

Hej på er!

Har ni träffat nya kompisar - Frida o Nicola? Ni verkar ha kul i alla fall.

Ta väl hand om er. Jag försöker ändra min semester så att vi kan hälsa på er i Norge . Då kan det passa att ni åker upp med oss.

Kan ni läsa våra kommentarer??

2010-04-19 @ 21:58:23
Postat av: ann och Göran

Hej på er!

Har ni träffat nya kompisar - Frida o Nicole? Ni verkar ha det kul tillsammans. Försöker att ändra min sista semestervecka så vi kan hälsa på er i Norge. Då kan ni åka upp med oss.

Kan ni läsa våra kommentarer?

Många kramar

2010-04-19 @ 22:02:55
Postat av: Sandy

Hejhej!

Hur mår ni?

Kolla mejlen lite nu o då föresten:)

När åker ni till Norge? Det är tydligen rätt oroligt i och med vulkanen.. Hur som helst, hör av er!

take care

2010-04-22 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0