Aava resort

hejhej :)
idag har vi flyttat till ett 5-stjärnigt resort här i Khanom, det är helt underbart!! Igår var vi ute och körde scooter för att kolla runt lite i khanom och då körde vi förbi denna resort så vi var tvungna att kolla vad det var för något tjusigt. Vi gick in och bestämde för att flytta dagen efter:) ni som känner mig vet vad jag gillar för stil och detta är verkligen min stil, LOVE IT!
Vi kommer att stanna här i khanom i 3 nätter till eller det är tanken iaf sen får vi väl se. idag har vi mest bara tagit det lungt i poolen och bara haft det skönt ;) ikväll blir det middag här på restaurangen, får se vad de har att erbjuda!
Vi har varit ner till downtown men det finns ingen shopping här vilket är väldigt trist för jag älskar att shoppa :) men det kommer väl när vi börjar röra oss härifrån ;)


så här såg jag ut idag :)


man kan hoppa ner i poolen direkt från sovrummet


sovrummet


Våran poolvilla :)


utsikt från sovrummet efter att solen gått ner :)


me and my baby

sköt om er! puss

Kommentarer
Postat av: ann och Göran

Hej

Det ser härligt ut. Lite kontrast till Sommerö:))

Hur var det i semesterbyn? Skall ni tillbaka dit?

Om ni har skaffat ett nytt telefonnummer så var snäll och meddela det. Många kramar

2010-04-08 @ 15:52:28
Postat av: jennifer

Det var det mest sinnessjuka jag sett, Det är som på film! Det ser helt underbart ut. Ta vara på tiden och varandra :) Massor med kramar

2010-04-08 @ 15:57:32
URL: http://jeennifern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0